maanantai 16. maaliskuuta 2015

WEEKEND

image
Milanosta katukojusta ostettu rannekoru, en malta ootta että pääsen osteleen noita ja kaikkee muuta sieltä taas. Koulun jälkeen hymyilytti kun oli niin aurinkoista ja lämmin.
image
Meijän kisu päikkäreillä. Perjantai iltana menin lindalle, mutta en jääny sinne yöks vaan tulin sitten yömyöhään kotiin.
image
Lauantai aamu oli tosi lämmin ja auringossa tuntu ihan että olis jo kesä!
image
Päivällä lähin Tampereelle sinne vaihtari tapaamiseen. Me käytiin ensin syömässä American Dinnerissä, mutta siellä ne pöydät oli vaan neljän hengen ja jouduttiin jakautuun. Istuin Ellan, joka on siis mun kaveri yläasteelta asti ja myös lähössä vaihtoon, ja yhen toisen tamperelaisen tytön kanssa. Oli ihan kivaa, kun päästin kyseleen siltä vanhalta vaihtarilta kaikkee. Muuten mua ei kauheesti innostanu jutella sijoituksista tai muiden osavaltio toiveista. Se tapaaminen oli hyvä niille, jotka ei tunne muita vaihtareita ja haluaa keskustella niistä asioista, mutta mulla on monia vaihtarikavereita ja oon käyny ne samat kyselyt ja perusjuttelut läpi jo sata kertaa. Mut oli silti ihan kivaa. Illalla meillä oli yöturnaus, joka alko 19.00 ja meidän finaaliin pääsyn johdosta jouduttiin pelaamaan viimenen peli kolmelta yöllä, onneks ne kaikki oli aika lyhyitä pienen kentän pelejä. Oltiin kyllä tosi väsyneitä varsinkin kun katottiin netflixiä pimeessä nurkassa lattialla puoliunisina ennen viimesiä pelejä. Hopeeta tuli kuitenkin, ei oikein enään jaksanu tarpeeks keskittyä peliin ja parempi voitti. Kotona olin neljältä ja vielä piti raahautua suihkuun!

image
Sununtaina olin Leevin kanssa ja käytiin kaupassa ostmassa jotain syötävää ja juomat. Mentiin vaan istuun ja jutteleen kaikenlaista ulos hyvän kelin takia. Oli kyllä pitkästä aikaa näin vilkas viikonloppu :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti