perjantai 6. maaliskuuta 2015

mitä kirjoittaisin?


En tiiä oikein että millasia postauksia kirjotella, mut eihän sillä tässä vaiheessa vielä niin väliä oo. Vaihtojutskista sen verran, että me ollaan sovittu nyt Upin vaihtareiden kans tällänen yhteinen tapaaminen tampereella missä mennään pienemmällä porukalla syömään ja sitten loput jotka ei syömään tuu nii tavataan kahvilassa! Ja sinne tulee myös ainakin yksi entinen vaihtari meijän kans niin päästään jutteleen senkin kanssa taas :).

Oon kyllä ollu tosi tyytyväinen Up Educationiin! Tuntuu että ne työntekijät on niin nuoria ja osa itsekkin muutamia vuosia sitten vaihossa olleita, että ne on enemminkin kavereita näille vanhoille vaihtareille kuin vain vaihdon järjestäjiä. Ja ihan tosi mukavia ainakin täällä tampereella! Meillä oli muutama viikko sitten ystävänpäivän aikoihin sellaset Upin "kaverikahvit", joissa päästiin jutteleen vaihdosta ja tapaamaan muita vaihtareita, sekä vanhoja vaihtareita tampereelta ja lähipiiristä! Oli kyllä tosi kivaa ja saatiin hienot pipotkin Upin logolla.

Perhetietoja ja sijoituksia en oo jännitänyt yhtään nyt. En ehkä ihan vielä haluaisi sitä perhettä tietää, sillä se tuo tietynlaista stressiä ja jännitystä jonka haluisin jättää vieläkin vähän keväämmälle. Lisäks mua on enemmän alkanu mietityttään kaikki mitä en pääse kokemaan mun kavereiden kanssa täällä, sillon kun oon ite vaihdossa. Esim. vanhojen tanssit ja se, etten pääse tanssimaan niitä Leevin kanssa. Ja että Leevi tanssii ne sitten jonkun muun kanssa sillon. En oikein haluu ajatella sitä, mutta toisaalta onhan mullakin kaikenlaiset promit sitten jenkeissä. Ja tietysti vaihtovuosi on arvokas kokemus, jota ei mistään hinnasta pidä jättää käyttämättä, se on taatusti kaiken sen arvosta. Saanhan mä tanssia ne vanhat sitten mun omana kakkosvuonna, tosin vuotta nuorempien kanssa..

Ja hei, laittakaa mulle oikeesti jotain ideoita mistä kirjottaisin! :)



       image






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti