torstai 11. kesäkuuta 2015

SIJOITUSTIEDOT

Pohjoisempi CALIFORNIA, Red Bluff niminen kaupunki (hieman Sacramenton yläpuolella), vähän haja-asutus alueella eli vain muutama naapuri lähellä, 7 mailia kouluun eli noin 11km jonka kuljen autolla, iso 1400 oppilaan koulu ja paljon harrastusmahdollisuuksia. Äiti ja Isä, lapset 13v poika ja 8v kaksoisstytöt, 2 koiraa ja yksi kissa.

Voiko vielä parempi olla? :)

Eilen makoilin sohvalla tavalliseen tapaan lomalla ja katoin nopeesti mun puhelinta. "1 Call, minute ago UpEducation toimisto". Tiesin heti, että nyt mulle on löytynyt perhe ja soitin heti takasin. Upin työntekijä Johanna vastasi ja kerto ihan rauhallisesti juuri sen mitä oletinkin, mulle oli varmistunut sijoitustiedot! Kyllä siinäkin sydän pamppaili kun kuunteli mistä päin, ja millainen perhe mulla tulee olemaan. Onneksi mulle ei tullut enään sitä lähtöpaniikkia, mikä silloin talvella tuli edellisen ei toteutuneen sijoitusperheen kanssa. Olin tosi innoissaan varsinkin siitä, että mun ykköstoive toteutui ja siitä, että se perhe kuulosti niin kivalta! Mutta osasin jo niin odottaa sitä että kohta tieto tulee eikä mulla ollu mitään odotuksia perhettä tai paikkaa kohtaan. Perheen talo näyttää kuvissa ihanalta ja  tosi isolta. Mulla on oma huone isolla sängyllä sekä kylpyhuone/wc. Niiden lapset on tosi sulosen näkösiä ja oon niin innoissani että mulla on host-sisaruksia! Oon tosi positiivisesti yllättynyt ja mulla tulee varmasti olemaan hyvä vuosi tässä perheessä. Ja se koulu! Tuhat oppilasta enemmän kun mun nykyisessä koulussa. Sen nettisivut on ainakin tosikivat ja sieltä löytyy tyttöjen jalkapallosta (jes!!) alppiurheiluun asti lajeja! Siellä on ihan oikeesti mahdollisuus mennä lautailemaan talviurheilu kaudella! Mulla ei oo mitään aavistusta että miten tai missä mutta näin siellä lukee :)!

Lähtö tulee nopeeta, koulu alkaa jo 10.8! Nyt vaan viestiä host-perheelle ja kaikki jutut valmiiksi lähtöä varten. Pitää ehtiä tekeen vielä paljon asioita perheen ja kavereiden kanssa täällä Suomessa ♥ Ainiin, tietysti pitää uudistaa blogin ulkoasu!


                                                                 ♥: SO HAPPY ME








7 kommenttia:

  1. Onnee!! Siun perhe kuulostaa tosi ihanalta! Ja varmasti tulee huikee vuosi. :)
    Ite viel odottelen sijoitustietoi.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Laitoin niille just viestiä niin kohta saan varmaan tietää vielä enemmän heistä yms! Eiköhän nekin tiedot kohta sieltä tule, hyvää kesää ja odottelua sulle:)!

      Poista
    2. Kiitos, hyvää kesää siullekin! :)

      Poista
  2. Voi että, kuulostaa ihan mahtavalta! Ja toi banneri on ihana<3 vietä mahtava vuosi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Vaihdoin siihen nimen vaan nopeasti, tarkotuksena olis vielä muuttaa sitä mutta kiitos <3

      Poista
  3. Oi vitsi, kuulostaa ihan sairaan huipulta! Jään seurailemaan :)

    http://withlovefromdownunder.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä sanoo etten uskonu että mulle osuis näin ihana perhe ja sijoitus! Jää vaan ja käyn kattomassa sun blogin myös! :)

      Poista