perjantai 20. marraskuuta 2015

Minä kun...


....mun perhe haluaa mun maistavan jotain outoja uusia ruokia täällä


....joku yrittää selittää mulle jotain mutta putosin jo ajat sitten kärryiltä.



... käyn starbucksissa lunchilla ja tuon mun juoman tunnille


....ihmiset kehuu täällä joko hiuksista tai vaatteista vaikka tulisin yökkärillä kouluun.


....kun kuulin etta meilla on sittenkin tapaamisia muiden vaihtareiden kanssa ja etta mennään niiden kanssa San Fransiscoon HUOMENNA
 

..en osaa kayttää näiden vesihanoja ja juomalähteitä

..mun hostvanhemmat sanoo että niiden pitaa puhua jostain mun kanssa

.mulla on ikävä suomikamuja eikä mulla oo suunnitelmia kenenkään kanssa täällä.



..mulle ehdotetaan jotain mista en kehtaa kieltaytya



...sorruin taas syomaan jonkun ihan yli suuren roskaruoka-aterian




..kaikki deittailee taalla ja pussailee kaytavilla _koko_ajan_


2 kommenttia:

  1. toi viimenen niiiiin totta!! :D Iha huippuja nää kaikki ja voin nii samaistua!

    ella-california.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaha jep täällä on muutenkin vissiin vähän erilaiset kriteerit seurustelun suhteen :D! Kiitos kommentista :)!

      Poista