lauantai 27. joulukuuta 2014

Joululoma part 2

Kirjotin edellisen tekstin vähän enne joulua mut sain sen vasta äskettäin julkastua. Joulut on nyt juhlittu ja sain aika paljon kaikkia kivoi ja hyödyllisiä lahjoja . En toivonu oikeestaan mitään, koska mun joululahja on vähän niinku kaikki tulevat matkat keväällä yms.  Porukoilta sain jotain pikkujuttuja, mummilta rahaa, sukulaisilta suklaata ja sitten kaikkea sekalaista niinku villasukkia ja hiusjuttuja jne. Leeviltä sain  Guessin hajuveden joka tuoksuu ihan taivaalliselta❤️. Oon tosi tyytyväinen ja muutenkin oli ihana joulu kun tuli luntaki! Ainiii ja äiti osti mulle ja Leeville neljä leffalippua yhteiseks lahjaks mistä oltiin aika yllättyneitä! Oli kyllä ehkä paras joulu vaikkei se mikään kauheen erikoinen ollukkaan.


Oon koittanu tässä nyt laitella tänne jotain kuvia mun puhelimesta ja pädiltä, mutta ne ei oo kauhee hyvälaatusia ja semmosta. Mulla on järkkäri jonka oon saanu ehkä kolme vuotta sitten, ja oon sillä kuvaillu ennen tosi paljon. Oon unohtanu sen tän vuoden aikana melkein kokonaan, kun sain sillon joskus iphone5 ja kuvien laatu parani niin ettei tarvinnu kameraa erikseen pitää mukana. Lisäks meidän tietokone on reistaillu puolivuotta ainakin ja kuvien laitto sille on vähän hidasta ja vaikeeta kun sen jökkii koko ajan. Mut nyt oon kuitenki yrittäny käyttää aika paljon järkkäriä taas ja oltiin eilen ulkona sen kans ja kuvailin jotai ku oli niin kaunis sää  (:

IMG_4062
IMG_4052 IMG_4042 IMG_4034

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti